Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vicent marçà. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vicent marçà. Mostrar tots els missatges

divendres, 31 de maig del 2013

GALA ENTREGA PREMIS VICENT MARÇÀ



Natalia i Andrea amb els seus tutors, Manolo Rodríguez i Elisa Roig, rebent el diploma.

El dimecres 29 de maig s'ha celebrat gala deVIII Premi de Narrativa Escolar ‘Vicent Marçà'.

Felicitacions cordials a les alumnes de 5é, pels seus relats:

El xicotet llibre perdut, per  Natàlia Jiménez Tellols.
Les marietes braves, per Andrea Sifre Segovia.

 Podreu llegir els seus contes i els dels altres escoles en el llibre publicat a l'efecte que té per títol: