dimarts, 20 de desembre del 2011

MERCAT SOLIDARI 2011




Hui hem celebrat el tradicional Mercat Solidari. Els diners recaptats seran donats a OSIM, Obra Social de Integración del Marginado, fundada pel Pare Ricardo.
Al llarg de la setmana anterior, els xiquets de tota l'escola han aportat joguines, llibres i d'altres objectes que ja no utilitzen.
Les tres classes de sisé han classificat les joguines, les han posat preu i han muntat les paradetes del mercadet.

Ens agradaria destacar els valors educatius del Mercat Solidari:
- És solidari per que els seus beneficis contribuexen a ajudar a les persones més necessitades.
- Responsabilitza als alumnes més grans en l'organització d'una activitat per a la resta de l'escola.
- Desenvolupa la iniciativa dels xiquets en la presa de decisions, tant per a decidir de quina joguina s'han de desprendre per a donar-la al mercat, com , després, triar quina joguina volen comprar.
- Dóna la oportunitat de gaudir de les coses senzilles, a l'intercanviar "articles de segona mà".
- Fomenta la reutilització front al consumisme.

Estem molt contents de vore les cares d'il·lusió i satisfacció de totes les persones que han col·laborat i participat.

LA RECAPTACIÓ D'ENGUANY HA SIGUT: 503 €

Els alumnes faran entrega dels diners recaptats al Pare Ricardo, que visitarà el nostre centre amb aquest motiu.

dimarts, 13 de desembre del 2011

ANELLAMENT D'AUS AL DIARI MEDITERRANEO

El diari Mediterráneo ha publicat l'activitat de l'anillament d'aus que podeu consultar al blog d'anglés.
Podeu fer clic ací per llegir-lo millor.

diumenge, 27 de novembre del 2011

OFF TO PRIEGO!

Els alumnes de 6é, que han obtés la beca del Ministeri d'Educació, pasaran una setmana en immersió lingüística en anglés. El campament d'anglés està en Priego (Cuenca). Si voleu seguir-nos cada dia podeu entrar en el blog del campament o en el blog d'anglés.
De moment us deixem el vídeo que hem preparat per a presentar la nostra escola als companys de Barcelona, amb els que conviurem esta setmana.

dijous, 10 de novembre del 2011

L'ART LLEVANTÍ EN LA VALLTORTA

Hem anat a Tírig a visitar el barranc de la Valltorta i el seu museu. Hem aprés moltes coses sobre la vida fa 35 milions d'anys i, a més a més, hem repasat la vegetació mediterrània.

dijous, 26 de maig del 2011

DISCIPLINA POSITIVA

Susana Moscardó, psicòlega del centre, va preparar esta interesantíssima presentació sobre DISCIPLINA POSITIVA.

dimecres, 25 de maig del 2011

OLIMPIADA MATEMÀTICA

Una vegada més la nostra escola ha participat a l'Olimpiada matemàtica i en aquesta ocasió tindrem una representant del centre de sisé a les proves autonòmiques. Enhorabona Alba.

dissabte, 14 de maig del 2011

EL PAS DE PRIMÀRIA A SECUNDÀRIA

Susana Moscardó, psicòlega del centre, va fer una xarrada per a als pares de 6é de Primària a fi d'informar-los sobre el canvi d'etapa educativa. Va presentar les diferències bàsiques entre les dues etapes i va donar consells pràctics sobre com afrontar els canvis amb èxit. Qualsevol comentari, podeu fer-lo a l'apartat "comentarios".
Podeu llegir ací la presentació de Susana: